Informàtica I tarda Curs 2011-12
divendres, 27 d’abril del 2012
Hola companys, he hegut de retificar l'error de la foto.
Hola companys, aquet es el resultat de la foto del llam i la noia.
Aquesta es la meva foto barrejada
trabajo de fotografia (Noia i llamp)
TREBALL DE FUSIONAR FOTOGRAFIES
HOLA COMPANYS AQUEST ES EL RESULTAT DEL MEU TREBALL.DESITJO QUE US AGRADI. NURIA
Hola! a todos
Hola!! que guapo es este tema.
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)